26/4

Hallå:)
Har verkligen tappat suget med att blogga, det är egentligen skit tråkigt?
Men jag har en blogg och känner att jag "behöver" uppdatera lite här iallafall.
Hade kök idag i skolan och min grupp skulle tillaga "Herrgårdsgratinerad lax, dillsås och tornerad potatis".
Gick bra!
Är hemma hos killen nu, ska laga pannkakor till middag också, känner att jag inte orkar stå och laga någon mat egentligen men man måste äta. Äta bör man annars dör man, äter gör vi ändå dör vi, som man brukar säga.
Har haft påsklov nu en vecka och började idag, den 9e har vi studiedag också, tiden flyger förbi de sista veckorna i skolan innan sommarlovet.
Tiden har gått fort tycker jag, men det känns så oerhört segt att börja 2an, när jag egentligen ska gå sista året. Men jag behövde ett år på IV så. Men segt ändå!
Sitter och lyssnar på Pearl Harbor - Tennessee (original soundtrack) helt underbar fin!
Kan lyssna på sån musik i evigheter och bara sitta och tänka tillbaka på allt som varit, för de mesta dels sorgsna saker, det älskar jag! Känner att jag behöver det, har haft det jobbigt under min skoltid. Tänkte skriva ner lite i ett annat inlägg som kommer direkt efter detta (om jag orkar dvs).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0