Joggingrunda

Halloj..
Bloggar inte hela tiden, INGEN LUST :D haha.
Imorse åkte jag hem ifrån min älskling, o har bara slappat framför tv:n o glott på Solsidan, höhö.
Men kom precis in från min joggingrunda, nöjd ^^.
Brukar inte vara den som rör mig i onödan men jag känner att det är dags att börja röra på sig.
Så var ute och "sprang" i 30-40 min, eller rättare sagt så sprang jag kanske i 3 min och sedan gick jag power-walk.
Känner mig nöjd och stolt :D
Så ska anteckna i min kalender att det är dags att börja röra på sig minst 2 ggr i veckan, nyttigt ju.....
Ska dessutom börja gymma med min kille, måste bara köpa ett par gymskor. Får flirta med pappi lite ;)
På Tisdag börjar jag dessutom skolan BLÖ!!!!! 13:00 är det samling och upprop i Aulan. Men jag har redan tjuvkollat vilken klass jag hamnar i och med vilka (nyfiken som en strut) :D.
Som ni redan vet så går jag på Stockholms Hotell Och Restaurangskola i Globen och när man börjar i 2:an och 3:an får man en ny klass, beroende på vilken inriktning man väljer till 2:an och 3:an. Egentligen ska jag börja i 3:an men pluggade ett år på IV så jag börjar 2:an. SURT, men så äre!
Aja, nu ska jag skriva lite recept och lägga till saker i min almanacka, vi höres!
Jag som går längst bak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0